Translate

vrijdag 17 mei 2013

Beschuit met muisjes!!!

Hallo allemaal!
6 op een rij, 4 dagen oud (9 mei 2013)




Velen van jullie zullen het al gezien of gehoord hebben... Op 5 mei 2013 ben ik verlost van 6 gezonde puppy's. Over de bevalling ga ik het niet meer hebben. Dat is allemaal achter de rug en zowel mijn hondenkindjes als ik maken het prima. Wij zijn allemaal gezond. Vandaag zal ik een twee familieportretten plaatsen die in de afgelopen dagen genomen zijn.

Eigenlijk wilde ik hier nu ook de laatste foto's van mijn puppy's plaatsen, maar het lukt zo snel even niet. Vinden jullie het leuk om de pups 1 voor 1 te bekijken, kijk dan op onze website. Onder het kopje "foto" vind je diverse foto's en er komen bijna dagelijks nieuwe foto's bij! Natuurlijk kun je daar ook virtueel op visite bij de puppy's door even in te loggen op de pagina "kijken in de werpkist".

Tot snel en kwispels van,
Maywen
Paars, Groen en Blauw (de reutjes) en
Lila, Oranje en Geel (de teefjes)


9 dagen oud (13 mei 2013) jongens links, meisjes rechts







Geen opmerkingen:

Een reactie posten