Translate

donderdag 28 november 2013

Zo trots - Beauties & Brains...


Maywen
 Ja, ik weet het... ik heb ruim een half jaar niets meer geschreven op mijn blog en dat is eigenlijk véél te lang. Er is heel veel gebeurd in de afgelopen maanden en ik heb veel beleefd. De rode draad door het verhaal wordt steeds geleid door mijn "an tSolais" kindertjes. Bescheiden als ik ben, zal ik niet te veel over ze opscheppen, maar mensenlief wat ben ik trots op ze!

De puppy's zijn ondertussen jonge honden. Volgende week zijn zij 7 maanden oud. Wanneer ik de verhalen mag geloven, zijn zij allemaal erg lief, leuk, aanhankelijk en ondeugend. Zij zijn ook heel leergierig en dat hebben zij bewezen tijdens de puppycursus die zij inmiddels allemaal hebben afgerond. Vorige week hebben Angus en Norah als laatsten examen gedaan en net als hun broertjes en zusjes met geweldige beoordelingen! De U-tjes en ++-jes vliegen me om de oren wanneer ik alle lijsten bekijk. Nu weet ik wel dat zij dit van geen vreemde hebben, Toby en ik waren ook goede studenten, maar toch ben ik super trots op deze mooie resultaten. Een aantal van mijn kinderen vindt het studeren zelfs zo leuk, dat zij doorgaan met vervolgopleidingen. Ik kan dit natuurlijk alleen maar van harte toejuichen.

Beauties & Brains, Mama Maywen is trots op jullie!!!

Angus
Beetle

Boaz
Aingeal
Norah

Aoife

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten