Translate

donderdag 22 mei 2014

Lekkere billen!

Maywen 13 maanden oud (070710)
Afgelopen zaterdag, tijdens de jonge hondendag van de Glen vereniging, heb ik het keurmeester Elly Weijenborg meerdere keren horen zeggen:"Lekkere billen!" Ik zag Aimée glunderen en ik kon niet anders dan toegeven dat zij niet de enige is die daarvan geniet...

Lekkere billen krijg je niet zo maar en eerlijk gezegd heb ik er niet altijd meer zin om billen te trainen. Veel liever scharrel ik een beetje los rond en besnuffel iedere grasspriet die ik tijdens mijn wandelingen tegenkom, dan dat ik 3 kwartier met Dennis of Aimée aan de lijn marcheer om een spijkerharde kont te krijgen.

Boaz (170514)
Toen ik Boaz, Norah en Aoife afgelopen zaterdag zag lopen en later in de keurrapporten van de meisjes las dat zij "lekkere billen" hebben en dat Boaz "in super gespierde conditie" verkeert, maakte mij dit blij en trots. Het herinnerde mij een beetje aan mijn jeugd, waardoor ik het niet laten kan ook een fotootje te plaatsen van mezelf toen ik ongeveer zo oud was als mijn kinderen nu. Vind je het leuk om de keurverslagen of meer foto's te zien, kijk op de site.


Norah (170514)
Aoife (170514)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten