Translate

donderdag 17 november 2011

Maywen Nightingale...

Dan maak likken over het verband
Nou, wat ik nu weer meemaak!  Het is midden in de week en Dennis is thuis! Ik vind dat natuurlijk helemaal gezellig, maar hij wil niet, zoals gewoonlijk, met me spelen en dat terwijl hij zo'n leuke, spannende doek om zijn hand heeft. Omdat zo'n lap niet om zijn hand hoort en het ook nog een typische geur heeft die ik niet herken, probeer ik hem natuurlijk te verlossen van dat obstakel. Mijn neus is goed, en ik ruik dat onder die lap een wond zit die ik schoon moet maken en zo snel mogelijk moet laten genezen door er veel over te likken, maar ik kan er niet bij en zodra ik het probeer, kreukt Dennis: "au, au, au, Maywen, niet doen". Dennis heeft gisteren een ongelukje tijdens zijn werk gehad en hij heeft een hele diepe snee tot op het bot van zijn knokkel. Van Aimée moest hij naar de dokter en die heeft er 5 hechtingen in geplaatst die 10 dagen moeten blijven zitten, omdat het, volgens de dokter, een 'rotplek' is. Ik zal me dus in mijn spel met Dennis moeten beheersen en hem vooral lief moeten verzorgen...

Gelukkig mag ik nog wel aan zijn duim sabbelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten