Translate

donderdag 24 november 2011

Say cheese....

lachen 241111
10 December is het weer zover. De laatste hondententoonstelling van het jaar is altijd de Kerstshow in Wijchen en ik ben ingeschreven om deel te nemen. Samen met mijn vriendinnetje Kelsey zijn wij de enige Glens en wij zullen als eerste ras de ring in mogen. Dat is op zich best prettig, want dan ligt er nog niet zoveel lekkers van mijn voorgangers op de grond wat ik wil en moet opruimen! Deze keer worden wij gekeurd door een Duitse keurmeester en die staan er om bekend dat zij heel erg op gebitten letten. Nu heb ik een goed bekkie met tanden en heb ik (natuurlijk) al mijn elementen, maar een vreselijke hekel aan vreemde mensen die mijn mond opentrekken. Daarom word mij nu geleerd te lachen. Het is een beetje een vreemde foto geworden, want Aimée lag schuin onder mij op de grond, maar zo lach ik dus..., met mijn kaken op elkaar.

kiekeboe 241111
Gisteren ben ik weer volledig getoiletteerd. Deze keer door Aimée zelf. Zij heeft mij eerst helemaal gekamd en waar nodig het overtollige wol uit mijn vacht verwijderd. Daarna heeft zij mijn kop gefatsoeneerd (oortjes en stop geplukt en mijn wangen een beetje bijgewerkt). Ik ben natuurlijk nog niet showklaar, want het duurt nog ruim twee weken voordat ik mezelf weer mag tonen, maar het scheelt weer wat werk. Daarna moest ik natuurlijk weer op de foto. Toen ik de camera zag ben ik naar binnen geschoten. Ik zag er veel te netjes uit en niet, zoals een echte Glen betaamd, ruig en rommelig. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan voor een snoepje en heb daarna als een dolle vrouw door de tuin heen gesjeesd en gerold door het gras totdat ik weer de oude, vertrouwde robbedoes was...
ik vertrouw het niet helemaal 241111

Geen opmerkingen:

Een reactie posten