Translate

woensdag 1 juni 2011

Even voorstellen...

Mijn naam is Laiquendi's Jillian Yanna Maywen. In het dagelijks leven luister ik naar de naam Maywen of, wanneer ik heel lief gevonden wordt, Marietje. Ik ben een Irish Glen of Imaal Terrier, geboren op 1 juli 2009 in Nederland. Mijn moeder heet Laiquendi's Isean Shona Taliesin en wordt Pippa genoemd. Mijn vader is Clogging Amazing James Joyce (James).
Enige weken geleden ben ik met mijn baasjes Dennis en Aimée verhuisd van Stolwijk naar De Bult. Best wel even wennen hoor... van de weidsheid van de weilanden in de Krimpenerwaard naar het bosrijke gebied van Steenwijkerland. Ik vermaak me hier uitstekend en vind het heerlijk steeds weer nieuwe geuren te ontdekken, want we lopen iedere dag tijdens onze 'grote wandeling' een andere route zodat we de buurt goed leren kennen. Ik geloof dat ik hier wel kan wennen.
In mijn tuin woont een specht, we noemen hem "Woody". Zodra hij begint te tikken moet ik blaffen en hij houdt maar niet op... (en ik dus ook niet). Daarnaast huppelen 's avonds en 's ochtends de konijnen door de tuin. Ik wil dan achter ze aan, maar wordt belemmerd door de ramen. Ik ben dol op konijnen, maar ook op hazen, bunzing, marters en noem het maar op. Er wordt gezegd dat mijn voorliefde voor deze lekkernijen voortkomt uit mijn genen. Mijn voorouders zijn gefokt om het erf schoon te houden van ongedierte...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten