Translate

woensdag 15 juni 2011

Witte vlaggetjes en een rode draad...

Tuininspectie 150611
Ik vind het heerlijk om buiten te zijn. Het liefst de hele dag als het even kan. Ik hoef echt niet altijd te wandelen aan de lijn of te spelen met andere honden, nee hoor, ik vind het ook fijn om gewoon te kijken hoe het gras groeit of er lekker in te rollen.

Lekker rollen 150611
Omdat mijn baasjes niet continu met mij buiten kunnen blijven en onze tuin nog geen hekjes heeft, is het terrein waar ik vrij mag lopen afgezet met een rode lijn en witte vlaggetjes. Diep respect heb ik daarvoor. Ik kan vrij lopen tot de witte vlaggetjes en wanneer ik daar dichtbij kom, gaat mijn halsband piepen. Negeer ik het piepje en loop ik toch door, dan wordt ik in mijn nek gegrepen. Ik weet nog steeds niet door wie, maar het is niet prettig!

Gisteravond was ik aan het spelen in de tuin toen één van de buurhonden aan de lijn langsliep met zijn baasjes. Wij hebben elkaar begroet door elkaar even aan te kijken. Hij aan de andere kant van de rode lijn met witte vlaggetjes en ik keurig vanuit onze eigen tuin. Het resultaat: twee hele trotse baasjes en voor mij een lekker stuk gedroogd lamslong...
Witte vlaggetjes en een rode draad 150611

Geen opmerkingen:

Een reactie posten