Translate

vrijdag 3 juni 2011

Mijn hobby's

Natuurlijk heb ik veel meer over mijzelf te vertellen dan mijn naam en mijn herkomst. Ik heb ook hobby's!
Net als iedere zichzelf respecterende hond ben ik dol op eten, kluiven en slapen, rennen en dollen en snuffel ik er lustig op los, maar ik vind het ook heerlijk om mezelf lekker vies te maken. Eigenlijk hoe viezer, hoe beter... Met grote regelmaat parfumeer ik mezelf met dode muis of vogel en rotte vis is helemaal het einde. Toen ik nog in Stolwijk woonde nam ik bijna dagelijks een modderbad en, als het even kon pakte ik een koeienvlaai mee.
Baggerbekkie Maywen 24mrt10
Hier, in mijn nieuwe habitat, rol ik, bij gebrek aan beter, door de konijnenkeutels. Het heeft al even niet geregend, dus blubber is niet te vinden en koeien ook al niet. We wonen wel vlakbij een manege, maar paardenpoep kan gevaarlijk zijn. Daarin mag ik niet rollen en NIET eten! 
Thuis kluif ik het liefst op een bullenpees en als ik er genoeg van heb, probeer ik deze te begraven in de tuin. Er bestaat nog een foto van mij van toen ik klein was en mijn kluif had begraven in de rietkraag. Hier begraaf ik mijn buit in een soort zandgrond, dat gaat een stuk makkelijker en sneller dan klei en veen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten