Translate

maandag 15 april 2013

Dag 41

08042013 wat gebeurt daar?
Maandagochtend, het weekend is bijna voorbij. Dennis moet vanmiddag weer aan't werk, Aimée heeft het voorjaar in haar hoofd en is op haar manier druk aan het poetsen en ik, ik lig lekker te sluimeren op de grond en hou alles goed in de gaten...
13042013 buikje

De afgelopen dagen heb ik kennis gemaakt met de ongemakken van mijn buik. Ik ben stevig gegroeid in korte tijd en ben minder lenig dan anders. Voel me net een tuimelaar en wanneer ik op de bank lig, kom ik niet zo vlotjes overeind uit die kussens. Ik weeg nu 17,5 kg en de omvang van mijn buik is 69 cm. Ten opzichte van mijn eerste weeg- en meetmoment, 5 weken geleden, ben ik 900 gram aangekomen in gewicht en 10 centimeter in omvang. Over het algemeen genomen eet ik goed; ik had alleen vanmorgen niet zo heel veel trek en was een beetje misselijk, blèh! Is dit de aankondiging voor "flapjesdag" (omklappen v.d. baarmoederhoorns)? De signalen duiden daar wel op, want vanmorgen had ik ook ineens weer even een soort taille!

Tot volgende keer!
15042013 zie ik daar een taille?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten