Translate

dinsdag 23 april 2013

Nog twee weken te gaan...

Toe, laat mij slapen... 23042013

Degenen die mij ondertussen een beetje kennen, weten dat ik best ijdel ben. Nee, ik sta geen uren voor de spiegel en hoe mijn vacht eruit ziet kan mij ook niet boeien, maar om te poseren voor de camera moet ik écht mijn bui hebben en die buien, die zijn de laatste dagen ver te zoeken. Het liefst lig ik lekker op de vloer, op een beetje koele plaats in huis, te genieten van het gekrioel in mijn enorme buik... Misschien is die buik ook wel de reden waarom ik geen zin meer heb om mooi te staan of zitten voor de camera. Met uitzondering van mijn kop, herken ik mezelf niet meer. Ik voel me een mega grote, logge, vormloze wheaten haarbal en zo gedraag ik me dan ook... Ik laat mij heerlijk meeslepen in de talloze slaapbuien die ik momenteel heb, met als excuus dat ik zo meteen uitgerust en fit de bevalling en aansluitend de opvoeding van mijn puppy's aan kan. Dat schiet nu op hoor, ik heb nog maar twee weken te gaan!

Om toch nog een soort van actieve foto van mij te plaatsen vandaag, hebben Aimée en ik een klein trucje bedacht. Ik lig lekker op mijn zij in mijn favoriete houding van dit moment, terwijl zij de camera boven mij houdt. Zo lijkt het toch net alsof ik loop? Kijk zelfs mijn staat doet vrolijk mee!
 
Slaapwandelen 23042013



Geen opmerkingen:

Een reactie posten