Translate

donderdag 18 april 2013

H2S


Dat ruikt lekker!
De afgelopen dagen heb ik me niet écht super gevoeld. "Flapjesdag" mag dan wel heel gezellig klinken;  ik heb er weinig van genoten! Ik gruwelde van mijn vlees en liep met een grote boog om mijn bak heen om het maar niet te hoeven ruiken. Het enige waar ik nog een beetje trek in had, waren wat droge brokjes maar die wilde ik dan wel met de hand gevoerd krijgen. Het liefst één voor één...
Culinair hoogstandje

Vanmorgen was dat ineens over. Ik werd wakker met gezonde trek en heb de hele dag met een vrolijke staart rond gehobbeld. Mijn buik zit niet meer zo irritant hoog tegen mijn ribben aan, maar is een beetje naar achteren verhuisd en dat voelt veel beter, dat kan ik jullie zeggen. Mijn taille ben ik nu wel kwijt en ik groei tegen de klippen in. In de twee dagen dat ik niet zo heel goed gegeten heb, ben ik toch 500 gram zwaarder geworden!

Omdat ik nu weer trek heb en goed eet, werd ik vanmiddag verwend met een culinair hapje: vlees met een gekookt eitje. Yummie, dat vind ik lekker! Aimée was alleen vergeten, dat ik op dit moment een beetje winderig ben en werkelijk vreselijk kan stinken. Onze huiskamer veranderde daardoor vanmiddag langzaamaan in een scheikundelokaal (H2S)! Ik heb daar zelf niets van gemerkt hoor, want ik heb heerlijk liggen uitbuiken...

Uitbuiken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten