Translate

woensdag 3 april 2013

Ik ben zwanger!

Lieve mensen,

Ik heb zo mijn best gedaan om het niet overdreven te laten merken en misschien had ik het liever nog wel even voor mij gehouden, maar ik kan het niet langer meer verbergen. IK BEN ZWANGER! De echo vanmorgen bij Tobias, mijn arts, toonde het bewijs.

De romantische ontmoetingen met Toby begin maart worden, zoals zo gehoopt, levende herinneringen! Onze hondenkindertjes worden omstreeks 7 mei geboren.

Op dit moment is niet exact te melden hoeveel puppy's ik in mijn buikje heb. Met behulp van echografie is dit nog niet nauwkeurig bepalen, omdat mijn anatomie dit niet toelaat. De baarmoederhoorns waarin de embryo's zich bevinden, liggen nog naast elkaar, waardoor zij zich kunnen verstoppen voor de camera. Over tweeënhalve week heb ik weer een afspraak met Tobias. De hoorns zijn dan omgeklapt waardoor het duidelijk zichtbaar wordt hoeveel puppy's ik ga baren.

Ik zal jullie niet zo lang laten wachten hoor op een volgend verhaal. Ik blijf jullie regelmatig op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen.

Liefs,
Maywen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten