Translate

donderdag 14 maart 2013

Da's lang geleden!

Vrolijke Maywen
Dag lieve lezers,

Ja echt, ik ben er nog! Ben nooit weg geweest hoor, maar heb een tijdje niets van mij laten horen. We hadden geen tijd, óf geen zin óf ik had op het moment dat Aimée tijd had gewoon even niets te vertellen. Dit betekent niet, dat er niets gebeurd is in de afgelopen maanden. Integendeel! We zijn verhuisd en wonen nu in de stad; Oud en Nieuw heb ik meegemaakt met vuurwerk (nou, dat kan mij weinig boeien); het heeft weer gevroren en gesneeuwd en gedooid en ik heb er een nieuwe beker bij, want ik ben winnaar geworden van de Glen Top Tien 2012. Nou, over al die dingen zal ik in de komende tijd wel gaan vertellen, maar er is iets, of beter gezegd iemand, waar mijn hart en hoofd op dit moment van overloopt: mijn hondenechtgenoot Toby!



Toby (Fiddler's Green Bel Ami)
Toby & Maywen sept. 2012
Toby en ik hebben elkaar echt leren kennen eind september 2012. Eerder hadden wij elkaar wel gezien bij clubmatches, maar dan waren er altijd andere honden bij. Daarnaast mag je tijdens een clubmatch nooit met elkaar spelen en moeten alle honden aangelijnd blijven. Daarom ben ik, samen met Dennis en Aimée, in september een dagje op bezoek geweest bij Toby thuis in België en het klikte direct tussen ons. Met hem kan ik lekker spelen en ravotten, maar ik voel me ook heel veilig en vertrouwd in zijn buurt. Na deze ontmoeting stemden onze baasjes (Toby's baasjes heten Marc en Viviane)  in met ons "huwelijk" en dat is vorige week voltrokken bij de Boxman Plaza in Nunspeet, door dekmeester Ton Boxman.

Twee dagen feest en als afsluiting een heerlijke boswandeling door het Belvédèrebos. Mensen, begrijpen jullie nu, dat mijn hoofd alleen bij Toby is en dat ik hoop dat ons samenzijn ons levende herinneringen zal schenken?

Meer hierover morgen, want ik heb me voorgenomen vanaf vandaag iedere dag weer iets van mij te laten lezen. De ene keer zal het een lang verhaal zijn, de andere keer misschien alleen een fotootje met onderschrift, maar ik hou jullie op de hoogte!

Ik eindig met een mooie foto van de wandeling met Toby op vrijdag 8 maart en zeg jullie: tot morgen!
Belvédèrebos, 8 maart 2013




Geen opmerkingen:

Een reactie posten