Translate

donderdag 21 maart 2013

Ik word graag gedragen (De trap)


Wat een enge foto, hè? Krijg jij ook dieptevrees wanneer je er naar kijkt? Ik in ieder geval wel en ik zie deze diepte minstens 5 keer per dag! Snap je, dat ik op mijn korte pootjes deze trap niet af ga en echt niet zo snel zal weglopen? Dit is het enige nadeel aan ons nieuwe huis, hoor. Verder heb ik boven een zee aan ruimte en een heerlijk dakterras wat Dennis recent ook nog eens heeft uitgebreid.
Deze hindernis word ik natuurlijk afgedragen en, omdat ik dat wel heel makkelijk en gezellig vind, ook opgedragen! Bij Dennis mag ik op zijn arm en Aimée draagt mij in een speciale tas. Een hondenlift hoeft wat mij betreft niet zo nodig.
Heel toevallig maakte Aimée vanmorgen deze foto's en nog toevalliger was, dat zij later in de ochtend dit stripje van "Of the Leash" op Facebook zag!
Oh ja, normale trappen, recht of draaiend, loop ik met gemak op en af hoor!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten