Translate

maandag 18 maart 2013

Honger...!

hmm, lekker eten!   
Terwijl het menseneten op het fornuis staat, is er even tijd om mijn verhaaltje van vandaag uit te werken. Mijn eten staat al klaar, maar ik moet nog even wachten. Het is nog een beetje te koud, volgens Aimée. Ik baal daar wel een beetje van, want ik heb HONGER en ik ben niet zo'n geduldig typje! Ik heb op dit moment de hele dag honger. Ik val 's ochtends aan op mijn bak en ook 's avonds kan ik me nauwelijks beheersen. Tussendoor krijg ik een plakje komkommer of een stukje appel. Vind ik ook heel lekker hoor, maar ik wil meer... Om te voorkomen dat ik straks een "worst op pootjes" word, is Aimée streng en krijg ik hierin helaas niet mijn zin.
op de weegschaal

Vanmorgen mocht ik weer op de weegschaal. Ten opzichte van vorige week ben ik niet aangekomen. Ik weeg nog steeds 16,6 kg. De omvang van mijn buik is wel een klein beetje gegroeid. Vorige week was deze 59 cm en nu 60,5 cm. Ik slaap wel heel veel en graag op dit moment. Zodra ik mij ergens neer laat vallen, ben ik in dromenland (heerlijk!).

Eet smakelijk en voor straks welterusten!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten