Translate

zondag 24 maart 2013

Zondag: poetsdag...

voordat we aan de slag gaan
Vandaag geen ellenlang verhaal, maar wat meer fotootjes van mij en hoe ik op zondag altijd mijn "grote beurt" krijg. In tegenstelling tot een heleboel van mijn Glenvriendjes en -vriendinnetjes, vind ik het heerlijk om geborsteld en gekamd te worden. Ik heb alleen een vreselijke hekel aan badderen en doe dat dan ook hooguit twee keer per jaar.

Normaal staat mijn trimtafel in de hobbyruimte, maar daar is geen verwarming en is het op dit moment ijzig koud! Omdat ik niet alleen geborsteld en gekamd moest worden vandaag, maar ook een beetje geplukt en de haartjes tussen mijn voetzolen en tenen te lang werden , is mijn tafel tijdelijk in de huiskamer gezet. Gezellig hoor om hier mooi gemaakt te worden.






Nadat ik helemaal uitgeborsteld en gekamd ben, worden met een kappersschaartje de haartjes tussen mijn voetzolen en tenen kortgeknipt en met de effileerschaar het teveel aan haar rond mijn nagels een beetje weggeknipt.

Natuurlijk moet ook mijn kop eraan geloven en mijn oren (van buiten én van binnen). Ik vind het allemaal prima, als ik er dan maar wel bij mag gaan liggen... Er wordt al bijna een uur aan me gefriemeld! Moet ik nu echt nog een keer op de foto? Liever niet hoor! Plaats de foto's maar die je al hebt geschoten.

Bijna klaar! Is alles symmetrisch?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten