Translate

woensdag 27 maart 2013

Over rijst, erwtjes en kersen...




Vandaag is het precies drie weken geleden dat Toby en ik elkaar troffen bij Ton Boxman in Nunspeet. Ineens realiseer ik me, dat ik zomaar al drie weken (1/3 van de draagtijd!) drachtig zou kunnen zijn, terwijl niemand nog iets zeker weet!
Mijn lichaam en gedrag geven signalen af dat ik zwanger ben, maar ik kan net zo goed schijndrachtig zijn! Pfff… nog 7 nachtjes slapen, dan krijg ik een echo en zijn er geen twijfels meer.
Mochten er puppy’s in mijn buik zitten, dan zijn zij volgende week ongeveer zo groot als een kers. Op dit moment zouden zij het formaat van een erwtje hebben en vorige week waren zij zo groot als een rijstkorrel.

Laat ik maar stoppen met fantaseren en braaf wachten tot volgende week… Ik blijf jullie natuurlijk op de hoogte houden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten