Translate

vrijdag 15 maart 2013

Nog net vrijdag 15 maart

Hallo allemaal!

Gisteren heb ik jullie beloofd dat ik vandaag weer terug zou komen met mijn verhalen over de afgelopen periode, maar lieve mensen, ik ben zo moe en wil eigenlijk alleen maar slapen.

Vandaag ben ik, tussen mijn vele slaapjes door, baldadig geweest en ook wel ondeugend... Aimée had haar handen vol aan mij en oh, ik geniet daar van! Om het goed te maken met haar, heb ik eerder vanavond het laatste stukje van mijn favoriete kluif op haar kussen gelegd. Kan zij ook lekker kluiven dacht ik, maar deze actie werd niet echt gewaardeerd. Zij heeft zojuist mopperend haar kussen verschoond en mijn goedbedoelde gift in de vuilnisbak gegooid!

Ach, morgen een nieuwe dag; nieuwe kansen. Ik ga lekker slapen. Droom lekker en welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten