Translate

zaterdag 23 maart 2013

Het is weekend!

Ik mag 't niet maar doe 't toch
Joepie, het is weer zaterdag! Het begin van ons weekend en dat betekent, dat onze roedel vanaf 's middags compleet is. Ik vind dat fijn. Iedereen om mij heen is dan lekker relaxed en ik krijg dubbele aandacht. Dennis moet 's ochtends nog wel even een paar uurtjes werken en Aimée staat dan meestal in de keuken of doet nog wat kleine dingetjes in huis, maar na de lunch gaan we er bijna altijd met z'n drieën op uit om een lekker stuk te lopen in het bos. Vandaag niet. Vandaag bleven we op de wal en hoorde ik hele gezellige geluiden vanuit het centrum. Het leek wel feest! Natuurlijk wilde ik daar naartoe. Was hartstikke nieuwsgierig wat er gaande was, maar ik werd thuisgebracht en kort daarop gingen Dennis en Aimée samen het feestgedruis in. Dit weekend is Steenwijk Modestad. Vandaag en morgen zijn er modeshows op de markt en stiletto-runs, beddenraces en spijkerbroekhangen in de straten die naar de markt toeleiden. Het is natuurlijk wel goed dat ik niet mee geweest ben de stad in. Ik zou waarschijnlijk gek van alle mensen en herrie geworden zijn, maar het gaf mij wel een goede reden ondeugend op de bank te gaan liggen, terwijl mijn kleed er niet lag en baldadig de camera in te kijken toen ik een reprimande kreeg.
Ik geloof niet dat ik je begrijp


Fijn weekend!

2 opmerkingen: